Notice: Undefined index: edb in /home/fysiodel/domains/fysiodelftzuid.nl/public_html/libraries/joomla/registry/format.php on line 9
Fysiotherapie Delft Zuid - Fysiotherapie

Fysiotherapie Delft Zuid

Zagwijnpad 1
(zijstraat Buitenhofdreef)
2625 PM Delft

Telefoon:

(Gerald van Vollevelde)

en/of

015-2620285
(ook Whatsapp)
(Tessa van Ommen)

klik hier voor locatie

Fysiotherapie

omar nikFysiotherapie is bedoeld voor mensen met klachten aan het houdings- en bewegingsapparaat. Dat wil zeggen functiestoornissen aan de spieren, pezen, banden en gewrichten. Bijvoorbeeld: te gespannen spieren, peesontstekingen, bandpijn en artrose. Ook gevolgen van functiestoornissen aan het zenuwstelsel, bloedvaten, longen, hart en huid kunnen worden behandeld. Zoals o.a. de gevolgen van: MS., Beroerte, Cara, Hartinfarct en verklevingen.

De klachten kunnen ontstaan tijdens het uitoefenen van werkzaamheden, ongelukken, spanning of als gevolg van veroudering. Met behulp van fysiotherapie kunnen de functiestoornissen gestabiliseerd, verminderd of verholpen worden. De daaraan gekoppelde beperkingen kunnen geoptimaliseerd, hersteld of verbeterd worden.

Wat is fysiotherapie?

De fysiotherapeut stabiliseert, vermindert of herstelt de functiestoornis of de gevolgen daarvan door het toepassen van oefentherapie, massage, elektrotherapie, advisering en/of begeleiding. Hiermee probeert hij de functie van het houdings- en bewegingsapparaat zodanig te verbeteren zodat normale houding en beweging weer mogelijk is of leert u hoe u zo goed mogelijk met de resterende beperkingen om kunt gaan.
Oefenen is eventueel mogelijk in de Fysiofit oefenzaal.

Voor welke klachten is fysiotherapie geschikt?

Veel klachten in het houdings- en bewegingsapparaat kunnen door de fysiotherapeut positief worden beïnvloed. Daarbij kunt u denken aan:

• pijn aan spieren, pezen, banden en gewrichten
  • zwelling van gewrichten
  • krachtsvermindering
  • bewegingsbeperking
  • stijfheid
  • problemen met bewegen
  • evenwichtsstoornissen
  • ademhalingsproblemen
  • vermoeidheidsverschijnselen of conditievermindering a.g.v. een andere onderliggende aandoening

Of fysiotherapie ook uw klacht kan verhelpen, moet blijken tijdens de screening en/of de intake en onderzoek maar is tevens afhankelijk van uw eigen inzet.

Aangesloten bij:

logo kngf logo nvfl logo vodder logo fysiotek